سخن روز /
همکاری و تعامل بیش از پیش بین سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و پلیس امنیت اقتصادی در خصوص کنترل قیمت نهاده های کشاورزی استان.
همکاری و تعامل بیش از پیش بین سازمان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و پلیس امنیت اقتصادی در خصوص کنترل قیمت نهاده های کشاورزی استان.
1399/08/08


        به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مازندران: جلسه تعامل و هم اندیشی نظارت بر تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در مدیریت تعاون روستایی استان مازندران برگزار شد.

این جلسه که به منظورتعامل هم‌اندیشی و بحث و بررسی پیرامون همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در خصوص نظارت بر نحوه تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی با حضور آقای مهندس قربانژاد معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، آقای مهندس برارزاده مشاور رئیس سازمان و مدیر حراست جهاد کشاورزی استان مازندران جناب سرهنگ پورقاسم و محمدپور از نیروی انتظامی استان مازندران و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و مهندس حاتم نژاد مدیر تعاون روستایی استان مازندران همراه بود به بحث و بررسی و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

آقای مهندس حاتم نژاد مدیر تعاون روستایی استان مازندران در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی و میمون و مبارک دانستن این امر مهم از توافق؛ تعامل و هم اندیشی اعضای حاضر در این جلسه بسیار ابراز خرسندی نموده و اظهار امیدواری کردند که با توافقات صورت گرفته بتوانیم در انجام وظایف ذاتی خود که دقت و نظارت در امر توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و غیره می‌باشد همچون گذشته موفق باشیم.

تعداد مشاهده خبر1120 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal