شرح وظایف واحد روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان مازندران :
1-
سیاستگذاری ،برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس
اهداف ، سیاستها ،فعالیتها ،برنامه ها و فعالیتهای شاخص و همچنین
مواضع سازمان به مخاطبین ،رسانه وجامعه
2- برنامه ریزی ،برآورد و پیگیری برای تخصیص اعتبارات (ستادی– استانی) مورد نیاز روابط عمومی
3- ساماندهی نظام اطلاع رسانی برای مخاطبین درباره عملکرد سازمان به منظور تنویر و آگاهی رسانی به افکار عمومی
4-
تعامل هدفمند وموثر با مطبوعات ،رادیو و تلویزیون ،خبرگزاری و مجلات
تخصصی بخش کشاورزی (اصحاب رسانه ها) به منظور بهره برداری بهینه از آنان
برای اطلاع رسانی به مخاطبین
4- سیاستگذاری ،هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی استانهای سراسر کشور
5-
بررسی ومطالعه اخبارهای بخش کشاورزی و تهیه و تنظیم بریده جراید روزانه از
اخبار انعکاس یافته در رسانه های گروهی و ارسال آن به مقامات ذیربط سازمان
6- تهیه وتدوین نشریه درون سازمانی بصورت ماهیانه و بروشور توانمندیها و دستاوردهای سازمان متبوع
7- برنامه ریزی وبرگزاری مراسم مناسبتهای ملی و مشارکت در برنامه ریزی مراسمات مذهبی
8- تعامل و مشارکت فعال در سمینارها و برنامه ها بین المللی تعاونیها و اتحادیه های تخصصی
9- تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی سازمان به مناسبت های ملی ومذهبی
10- مشارکت در برگزاری نمایشگاههای تخصصی و دستاوردها و توانمندیهای سازمان در خارج وداخل سازمان
11- مشارکت در تولید فیلم مستند از دستاوردها و ظرفیتهای شبکه تعاونیهای روستایی
12- تهیه وتدوین گزارشهای دوره ای از عملکرد فعالیتهای روابط عمومی سازمان مرکزی
13- تحلیل محتوای مطبوعات به صورت سالانه و ارائه نتایج آن و نظر سنجی پیرامون فعالیتهای سازمان از مخاطبین